Ännu mer RÖRELSE JUUU!

Hejhejhejhejhej. Jag är gladare idag, och det firas med regn, så jag blev ledsen igen, men sen blir det nog ännu värre. Vi får se hur länge det håller i sig, men jag lyckades fixa lite igår natt. De skrämda snubbarna är i stort sett klara. De behöver bara lite fin lera runtomkring sig för att bli ännu vackrare. Ni får helt enkelt bättre bilder när allt är klart!

MITT LOV HAR REDAN BÖRJAT OCH JAG HAR INTE KUNNAT KÖPA LERA. DUMMA STÄNGDA BUTIKER! JAG HAR INTE KUNNAT FIXA ERA BESTÄLLNINGAR, ISCHLO PISCHLO!



Jag har bara lite lera som stöd, men ni ser hur det ser ut, typ. Jag får fina erbjudanden hela tin, så vänta er ÄNNUU mer bilder inom kort. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste bara säga att du är helt grym på det du gör! Skulle bli så jäkla glad om du kunde göra en fisk som dyker upp från vattnet och om du kunde lägga upp en tutorial på den skulle vara underbart! Keep up the good work!

2010-04-26 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0