DIORAMA!!

Hej igeeen. Jag har inte orkat ladda upp något här, men jag har kommit på hur jag skall göra föra att orka typ. Inget ni ser på bilddagboken kommer upp här helt enkelt. Jag vill helst inte ha samma saker överallt. Så det blir ärför fler bilder till er!! Det är lov, så jag borde få en del tid över.
Massor av beställningar har inte blivit gjorda... Det är hela tin brist på frimärken och svart lera. Speciellt en bild blev populär, så nu är det bara den kombinationen som gäller känns det som. Lite segt att göra samma saker till typ sex pers. Men det är erat val. Hade bara vart kul om ni tänker till, vad som passar er, med färger osv :)

Jag borde vara gladare... Ledig en vecka, APU i ett halvår och Malta vecka 17 och 18. Malta är det enda jag ser fram emot, men jag piggnar typ till. Det har bara vart depp att inse att man inte kommer träffa några från skolan på så lång tid. Eller ja, det behöver inte vara så, men det är så det nästan kommer bli.... typ typ typ.

Dioramat är i alla fall i full gång. Jag har MYYYYCKET kvar att göra. Nu när jag har tränat lite med ståltråd tänkte jag att det kunde vara bra att träna sig på rörelser, vilket det inte blivit mycket av. Den här skrämda saken kommer finnas med. Jag vill att ni skall försöka komma på själv vad dioramat kommer handla om. Och nu närmar det ju sig :D



Han här skall jag försöka fixa till att vara helt i luften, i ett språng. Dessa skall hålla hand, och när leran stelnat försöker jag knipsa av ståltråden så han blir helt utan stöd i röven. Det kommer säkert gå skit, men värt ett försök. Återkommer när båda är klara. Hej!


Funderar starkt på att spela HoN.

Kommentarer
Postat av: Agnes

joo tycker också det är tråkigt att alla köper samma färg som jag sa till dig..:( till och med folk som bor i samma stad använder likadana nu... har inge lust att ha mitt hjärta på mig längre. Tragiskt

2010-04-05 @ 01:37:13
URL: http://agneseriiksson.blogg.se/
Postat av: Guldies

Jag måste komma på nytt nu bara för det ju :<<

2010-04-05 @ 09:50:03
Postat av: erica

du skulle dragit en ståltråd som går igenom de båda figurerna isåfall så att det finns något att stöda på ifall du knippsar av den under rumpan.. annars är det bara lera som håller ihop dem ju!

2010-04-25 @ 10:56:12
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0