Det blir för mycket faktiskt.

Jag kom nyss hem från Thaiboxningen och känner mig mer macho än vanligt. Jag skall ladda ner alla möjliga filmer nu så jag kan vila resten av mina lediga dagar... Eller oj. Det är visst bara en ledig dag kvar. Ååååååh! Jag skulle ha fått gjort allt möjlligt den här veckan, men det händer ingenting precis som vanligt. Alla beställningar tar min tid. Som sagt, det här var menat som ett projektarbete, men för tillfället måste jag ta hand om allt helt helt själv. Det tar tid och allt sånt så ni som tror att ni får smycket efter en daf har feeeel.... faktiskt. Men nu skall jag sluta klaga!



Jag breder ut mig över hela hemmet. Lukas får damp och jag måste plocka undan heeeela tin. Jag måste ju skynda mig nu! Snubben med tungan är typ klar. Jag vet inte om jag skall lacka eller inte, men bättre bilder får ni snart D:

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle du inte kunna visa steg-för-steg bilder hur du gör dina randiga töjningar? Både dom som nästan är blandade och dom med skarpa linjer. Jag försstår inte hur du lyckas så bra. :)



Du är sjukt duktig och kreativ. :D

2010-02-25 @ 22:39:46
Postat av: Guldies

Det är faktiskt en liten hemlis... Haha :D

2010-02-25 @ 23:08:18
Postat av: Sara (pajshort)

Om du behöver hjälp så hjälper jag gärna till, utan betalning(jag har ett jobb. hahaha :D)

Jag sitter ändå vid datorn dagarna i ända, så behöver du hjälp med ngt som går att göra via nätet så hjälper jag gärna till. :)

2010-02-26 @ 07:50:58
Postat av: Guldies

Oj, ruskigt snällt av dig. Men nu är det inte långt kvar innan jag får hjälp igen. Jag skall nog klara det! :)

2010-02-26 @ 12:07:25
Postat av: louise

du är sjukt duktig!

2010-02-26 @ 22:45:39
URL: http://louiiseeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0