Dissar draken... kanske.

Fyra dagar kvar till UKM!! Och jag har äntligen blivit klar med min nya figur... på ett ungefär. Den är inte härdad, så det kan fortfarande komma något nytt. Om den här figuren klarar sig i ugnen tror jag att jag skiter i den stora draken och tar med denna samt klädhängaren. Jag skall fråga snubbarna där borta om jag får ta med ännu mer, och om jag får ett ja sätter jag igång med en ny stor! D':



Haha, jag hade inte ens behövt dra till skolan idag. Usch vad meningslöst det kändes att sitta där i ett par timmar utan ha nåt att göra. Jag hade kunnat gosa hemma ju. Hela vårt schema är knasigt. Jag kan som sagt vara ledig på måndagar, och tisdag är halvdag, ons tors  vet jag inte, och fredag har EN lektion, och det är idrott. Jag kommer nog vänja mig. Känns tufft nu...

Och äntligen slipper jag fixa beställningarna själv. Det kommer gå lite smidigare nu hoppas jag. Elva nya var jag tvungen att skriva idag... själv... men men. Skit samma!

Det finns sjukt många saker jag längtar till nu... Hihihihihi!

Kommentarer
Postat av: jiffi

Den blev faktiskt fin.. (:

fast hade velat se den iiiiiiiiiiiiiiiiiii fjäll

2010-03-01 @ 20:06:38
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: Guldies

Haha, släpp det där med fjäll nu!

2010-03-01 @ 20:50:29
Postat av: erica

nu börjar den arta sig... :) men vf får du bara ta med 2 st figurer? låter ju jättedumt om du ska sitta där en hel dag o bara får visa upp två :S

2010-03-01 @ 21:29:04
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: Guldies

Jooo, jag har mailat. Får se vad dom säger :)

2010-03-02 @ 15:44:58
Postat av: frida

Du är otroligt duktig!

2010-03-23 @ 22:46:51
URL: http://puckadpaparazzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag fattar inte hur du orkar!xD

jag skulle aldrig ha sådant tålamod, tyvär..

väldigt coolt!^^

2010-03-23 @ 22:50:13
Postat av: Linda

Du är ju sjukt bra på fimo! :D

Vad pluggar du på för gymnasium? :o

2010-09-20 @ 22:14:41
URL: http://lixen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0