För mycket lera typ... eller nej.

Okej, jag ändrar mig nog. Jag blir aldrig less på att göra det jag gör. Det blir bara roligare med tiden. Jag har äntligen startat med dioramat. Det är träd ni ser på bilden nedan, tror det eller ej. Jag har bara lite ljusbrun lera hemma för tillfället. Om det skall bli lite kuslig stämning behöver jag MÖÖRK! Aluminiumfolie är löjligt bra att ha, men när jag väl i igång tar allt slut så sjukt snabbt. Men jag får leva med att lägga ut lite pengar på det här projektet. Det skall bli ballt!




Jag har satt igång med min nya totorial också. Jag har på något magiskt vis skaffat mig Sony Vegas, och jag vet att man kan göra lite vad man vill med programmet... Jag vill lära mig, men jag har inte tiden. Det blir bara simpla saker, men det är så skönt att kunna fixa sina HD-videos och sånt. Om ni någon gång hittat en fin guide eller tutorial på effekter till Sony Vegas så dela gärna med er! Jag vill lära mig allt :o



HAHAAA! Jag har övningskört idag också! Det kunde inte ha gått bättre. Det är tredje gången jag sitter i en bil, men traktorkortet jag tog på Munka har gett hur mycket som helst ju. Jag kan nästan allt redan! Det är sjukt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0