Im nut ded jet...

Jag är galet bra på att nervösa upp mig. När jag publicerar detta kommer jag förhoppningsvis vara kalr med det jag är nervös för, och bara tänka: "Shit, vad nervös jag var då." Men nu har jag allt framför mig istället, vilket känns lagom tungt... Projektredovisning om tre timmar, och sen volleybollträning, inte mycket tid till plugg, sova lite, upp halv sju för att stå och prata skit i en halvtimme för världens roligaste lärare, volleyboll match... skriva matteuppsats... och sen lov. JAAAAA! Det är faktiskt därför jag inte gjort något här, lovar. Men jag skall förhoppningsvis kunna visa er hur man på ett enkelt sätt fixar tänder snart, och snart är en tutorial uppe. Bra ju!

JAG ÄR KLAR MED ALL SKIIIIIT! Grattis till mig. Jag skall ta en sån underbar siesta nu, bara så ni vet. Men inte från leran. Pågrund av skoläckelplugg har mycket av mina projekt hamnat lite i efterhand, eller i ingen hand över huvud taget. RollD för därför en bild innan slutresultatet. Och för första gången någonsin spelade jag en volleybollmatch, och vi ägde, minst sagt :>


Kommentarer
Postat av: Guldies

Jag skriver söt svenska när jag är trött.

2010-03-30 @ 22:32:14
Postat av: Julle!

Hela du är söt när du är trött.

2010-04-03 @ 02:54:35
Postat av: Ivona

Cooool!

2010-08-14 @ 11:52:26
URL: http://becausewecan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0