Jag är ganska bäst på att göra allt samtidigt.

Det blev lite gnabb och sura miner i helgen, men allt har ordnat sig och jag hoppas inget tog åt sig för mycket. Jag har pratat med dem som det skulle pratas med helt enkelt!

Jag har vart sjukt stressad i helgen och nu på dagarna. Det är den sista rushen innan praktiken så äckellärarna tycker det är lämpligt att lägga allt på samma gång. MHM! Så nu har jag redovisningar framför mig, men jag blev sjuker så jag sitter här och pluggar och fixar med leran. Lite skönare. Allt skall göras nästa vecka istället. Och som ni ser så fortsätter jag med dioramat. När man lägger ner så mycket tid på någonting lägger man ner ÄNNU mer tid påt bara för att man inte skall bli missnöjd. Gräset börjar bli utsatt, och jag fortsätter göra lite konstiga figurer. Jag tror inte jag har berättat vad dioramat skall visa. Ni får vänta lite till bara för det :)


Kommentarer
Postat av: Sofiee

Du är ju helt insane på figurer!! Tryck t-shirtar eller nåt med dom på! eller nää kanske inte.. Lera är din grejj! C:

2010-03-22 @ 18:37:04
URL: http://enrosaspark.blogg.se/
Postat av: Guldies

Tack så hemskt mycket! :'D

2010-03-22 @ 18:49:32
Postat av: Tommy ColArt Sweden AB Cernit Sverige

Hör av dig du är grym 08-7093423

2010-03-31 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0