Skola... fast inget plugg.

Hihi, nu sitter jag är i skolan och skall snart träna lite med skollaget. Jag har inte spelat fotboll på typ tre år, men nu var det dags igen. Jag platsade visst. Edit: det gick rööööövigt bra vill jag lova.

Den däringa idén skall nog sättas i verket i helgen, eller ännu tidigare. Måste övningsköra, fixa beställningar, plugga och träna lite också. Eller oj... jag gymmade visst idag igen. Måste behärska mig juuuue. OCH EN ANNAN SAK!! De på UKM sa ju att jag hade gått vidare till regionsfestivalen, men på hemsidan står det att 2010 inte kommer stå för en enda regionsfestival. Istället är det lottning (?) om vilka som får sticka till skara i sommar. Jag fattar ingenting, men jag får fråga snälla Maria om detta. Eller du kanske läser detta innan jag hinner smsa, men skit samma. Värsta snopet... :(

Och jag har fått tillbaka mina små figurer. Så nu kommer en ny slideshow upp för att göra alla YouTubare glada!

http://www.youtube.com/watch?v=STxs_F8Kkns



Och ni som har skickat beställningar till min mail får nog tyvärr vänta tills jag pratat och bestämt saker med mina gruppschommar. Men det dröjer inte! Alla kommer få sina smycken!

Kommentarer
Postat av: Sara (bdb Pajshorts)

hade han inte haft armar hade han sett ut som ett vatten djur som man hade kunnat döpa till Karl. hihi :D

2010-03-12 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0