Tutorial, stop-motion, beställningar...

Det är äntligen äntligen helg. Jag kan fixa med mina filmer och sånt nu, men det är lite för fint väder för att sitta inne hela tin... så det blir ikväll istället! Jag har alltid för mycket på gång, och jag har inte lärt mig att chiiiilla. Men men... det kan man göra på sommarlovet typ. Och nu har jag blivit trött på att alla tjatar om sina töjningar. Haha, ni får läsa det jag skriver. Det är lite svårt för er att ta reda på saker OM ni inte läser. Såååå, börja läsa det jag skriver på bdb också. Ganska viktigt ibland faktiskt :>

Jag har pratat med folket på skolan, och vi har bestämt att vi som grupp skiter i beställningar och satsar på rapporterna istället. Nu är det alltså jag som håller i allting! Äntligen :D

Och efter jag lagt upp den nya slideshowen blev jag glad... liksom gladglad. Er respons är alltid lika kul, men nu kommer folk från halva klotet och bara "yey!" Det är allt det som gör det värt. Men för tillfället känner jag mig lite less påt. Oavsett vad så gör jag det jag hinner och det jag känner för, och det jag kan. Jag har inte polacker i källarn som gör allt åt mig, så ha lite överseende jue. Nu har jag klagat nog för idag. Och bilden är en början till ännu en beställning. Ni får nog fler uppdateringar alldeles snart, men just denna figur skall vara med i nästa tutorial!



Kommentarer
Postat av: Melissa "Frostlilja" Jarlsten

YEY! Tutorials älskar vi! ^^

2010-03-13 @ 17:16:40
Postat av: Anonym

Hahaaaa, det gör du va? Det blir en ny "hår-tutorial". Min andra är så sjukt gammal :>

2010-03-13 @ 20:05:11
Postat av: LiisA

vad ska du ha för en sån töjning. som ser ut som en mask/orm (eller va det är ?)

2010-06-02 @ 14:09:10
URL: http://tp://queenofthedamned.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0