Sommarlov och beställningar, och sommarlov.



Shit vad jag är bäst på att blogga när jag har annat för mig, men jag tog mig tiden att skriva detta så ni vet vad som komma skall. MÅÅÅÅNGA MÅNGA kommer och frågar mig när jag skall sätta igång med försäljningen igen. Jag säger hela tin att jag inte är säker, och att jag sätter igång när jag känner för det, när allt annat jag har på gång är klart. Det närmar sig, men det är inte dags riktigt än, och när det sätter igång kommer det inte "fungera" som det gjorde förut.

Såhär blir det istället. Förut tog jag hand om ALLA beställningar som kom in, vilket motsvarade typ... ja, i alla fall för mycket för en person att hålla reda på själv. Jag måste istället dra ner tempot så jag har tid med annat också, det vill säga 3-4 beställningar i veckan. Men för att göra det lite roligare får ni också möjligheten att köpa större figurer! Ni får designa eran egna figur heeeeeeelt själva, bara det att jag gör det i min egna stil. Det har fungerat i liten skala, så jag hoppas ni är på den här idén i större skala också. Är ni?! Priserna kommer ligga mellan 300-400 kr på de större. När jag fixar de större beställda figurerna kan jag utgå från era önskemål och sätta ett pris därefter. Jag tycker det skulle vart kul att ha annat att sälja än bara smycken.

Nya designer kommer som sagt, och vissa har redan visats, men lämna en kommentar om ni tror att det kan funka. Mer info sen, orkar inte nu. HEEEEEJS!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är grym på det du gör!

Jag har själv gjort små figurer med cernitlera, men det var typ små tomtar när man var liten och julpysslade.

Aja, du är i alla fall grym på det du gör! :)

2010-05-30 @ 20:57:27
URL: http://isj.blogg.se/
Postat av: Ina Bergström

jag har en fråga (a)

Hur mkt kostar dom små sakernab du gör (vad är tex de billigaste(a)) :)

2010-06-11 @ 13:27:59
URL: http://IniiPini.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag ska sätta igång här på bloggen snart igen, och då kommer allt upp, priser och sånt! :)

2010-06-12 @ 00:58:20
Postat av: erica

blir nog bra :)

2010-06-24 @ 23:23:45
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0